Bakım Desteği
Her müşterimize özel, müşterimizin ihtiyaç ve alt yapısına uygun bakım onarım sözleşmeleri tasarlamaktayız.
- Sınırsız destek verilmesi gereken hizmet ve bakım türlerini belirlenir. (Server, Network altyapı,… )
- Teknik servis saatleri belirlenir. (08:00-17:00, 24:00-06:00,… )
- Bakım sıklığı belirlenir. (Aylık, 3 Ay, 6 Ay,…. )
- Destek hizmetleri belirlenir. (Telefondan – Yerinde – Uzaktan)
- Raporlama sıklığı belirlenir. (Haftalık, Aylık,… )
Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.
